at-rem.pl

SEF ma na celu eliminację niezrozumiałego

Szczególną rolę w procesie pozycjonowania stron odgrywają media społecznościowe takie jak Google+, Facebook, Twitter, które są zintegrowane zazwyczaj z daną stroną internetową. Optymalizację strony podzielić można na działania związane z modyfikacją treści na witrynie (pod kątem fraz, na które zamierza się prowadzić kampanię) oraz zmianami w kodzie strony, niemającymi bezpośredniego wpływu na wygląd serwisu. W skład optymalizacji treści wchodzi m.in.: Dawniej działania te ograniczały się do zmiany treści tagów meta Keywords i Description, których obecność na stronie dla większości współczesnych wyszukiwarek ma znaczenie marginalne. Działania w dużej mierze niewidoczne dla przeciętnego użytkownika strony, mające jednak wpływ na jej indeksowanie i klasyfikacje w wyszukiwarkach to np.: SEF to pojęcie odnoszące się do jasnego i czytelnego formułowania adresów stron internetowych.
SEF ma na celu eliminację niezrozumiałego kodu z odnośników stron przy jednoczesnym przekazaniu wartościowych informacji (np. słowa kluczowe) oraz ułatwienia odwiedzającemu poruszanie się po stronie i odszukanie interesujących wiadomości. SEF ma również pozytywne przełożenie na tzw. optymalizację stron pod kątem wyszukiwarek.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych

Pierwszego określenia ?pozycjonowanie? w odniesieniu do

Pierwszego określenia ?pozycjonowanie? w odniesieniu do działań rynkowych użył w 1969 r.
Jack Trout.
Wspólnie z Alem Riesem opisał on ideę pozycjonowania w książce ?Pozycjonowanie: Walka o Twój umysł? (?Positioning: The Battle for Your mind?).
Autorzy podkreślali, że pozycjonowanie dokonuje się w umyśle klienta, który staje się polem bitwy dla marketingu.

Punktem odniesienia w pozycjonowaniu jest zawsze konkurencja.

Proces pozycjonowania musi więc obejmować analizę konkurencyjnych ofert i działań marketingowych i prowadzić do takiego zaprezentowania swojej oferty, aby była ona postrzegana lepiej od innych.

W pozycjonowaniu można wykorzystać kilka cech, pamiętając jednak o wyróżnieniu jednej, która da przewagę wizerunkową na tle konkurencji.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Pozycjonowanie_(marketing)

Świadomość klientów o SEO

at-rem.pl Pojęcie pozycjonowania jest coraz szerzej znane wśród przedsiębiorców, czyli klientów agencji SEO. Świadomość odnośnie działań w sieci wzrosła w ostatnich lata z poziomu prawie zerowego do na prawdę przyzwoitego na tle innych krajów Europy. Nasi przedsiębiorcy świadomie podejmują decyzję o promocji w wyszukiwarce i są zaznajomieni z podstawową terminologią tej branży. Taki stan rzeczy bardzo dobrze wpływa na konkurencyjność branży SEO, ponieważ firmy nie mogą oferować usług niskiej jakości i skuteczności oraz cenić swoje usługi zbyt wysoko. Coraz więcej klientów pyta też o metody, których używa dana agencja do podnoszenia pozycji stron, więc wszelkie podejrzane metody również staja się mniej opłacalne...

Widok do druku:

at-rem.pl